De benodigde digitale producten ophalen. 

Je vraagt je misschien af wat de term 'benodigde digitale producten' betekent. De digitale producten die je nodig hebt, zijn producten voor de ISIC Mobility card. Het laden van deze producten op de kaart kost je niets. 

We noemen deze producten niet voor niets 'vereiste' digitale producten. Wanneer je jouw ISIC Mobility card ontvangt, staan er nog geen producten op. Als je deze producten niet ophaalt, kan je niet reizen. 

Het gedeelte 'afhalen' verwijst je naar het proces van het laden van deze producten op jouw ISIC Mobility card. Je moet de kaart fysiek tegen een chiplezer houden om de digitale producten op de kaart te zetten. 

Nadat je jouw ISIC Mobility card in onze app hebt geregistreerd en een verificatiebetaling van € 0,01 hebt gedaan, zetten wij de producten automatisch voor je klaar. Je hoeft alleen de twee onderstaande stappen te volgen om te beginnen met reizen. 

Stap 1. Een beetje geduld. We moeten de digitale producten voor je klaarzetten. Dit betekent dat onze systemen een aantal processen moeten doorlopen. Dit kost wat tijd. 4 uur na jouw verificatiebetaling van € 0,01 kan je doorgaan met stap 2.

Stap 2. Haal de digitale producten op! Er zijn twee verschillende manieren om deze producten op te halen. Dit kan via een NS-kaartautomaat of OV-chipkaart servicepunt. Klik hier om de dichtstbijzijnde locatie te vinden. Zorg er altijd voor dat je jouw ISIC Mobility card meeneemt wanneer je deze producten ophaalt. 

Bij een bezoek aan een NS-kaartautomaat

1. Ga met jouw ISIC Mobility card naar een NS-kaartautomaat op het station.

2. Houd de ISIC Mobility card voor de kaartlezer. 

3. Kies voor 'ophalen bestellingen'.

4. De automaat toont nu twee op te halen producten.

5. Kies 'akkoord' en wacht een paar seconden.

6. Houd de kaart opnieuw een paar seconden tegen de kaartlezer op de automaat en wacht totdat je de bevestiging krijgt dat de producten op de kaart zijn geplaatst.

7. De producten zijn nu geladen en je kan direct gaan reizen!

Bij een bezoek aan een OV-chipkaart servicepunt

1. Ga met jouw ISIC Mobility card naar een OV-chipkaart servicepunt.

2. Steek de ISIC Mobility card in de pasinvoer met het OV-chipkaartlogo.

3. Kies voor 'ophalen bestelling' en wacht een paar seconden totdat je de bevestiging krijgt dat de producten op jouw ISIC Mobility kaart zijn geladen.

4. De producten zijn nu geladen en je kan direct gaan reizen!

 chipkaart uit de automaat. 

Mobility Services B.V.

Utrechtseweg 9

3811NA Amersfoort

 

T: +31 88 934 34 08

M: info@isicmobility.nl

KvK: 74617419

Klantenservice:

Van maandag t/m vrijdag

Van 08.00u tot 20.00u